מספר מכרז ] מכרז 

דרוש/ה רכז/ת גביה ושירות לקוחות

רכז/ת גביה ושירות לקוחות אחראי/ת על העלאת רמת השירות במוקד שירות הלקוחות בעמותה ועל שימור ופיתוח הידע המקצועי. התפקיד כולל ליווי טכני ותמיכה מקצועית למוקד, טיפול באירועים חריגים מול לקוחות , מענה טלפוני לפניות ההורים ורישום במערכת הגבייה , אחריות מלאה על מערכת שירות הלקוחות שכוללת בקרה על תקלות ובקרה על סיום טיפול ומענה איכותי ומהיר ללקוחות.

תיאור התפקיד:

  • ליווי מקצועי , טכני ותמיכה למוקד
  • טיפול באירועים חריגים מול לקוחות
  • מענה טלפוני לפניות ההורים
  • יצירת קשר עם גורמים שונים לטובת גביית כספים למסגרות חינוכיות
  • אחריות ובקרה על תשלומי מוסדות מרוכזים והוצאת דרישות תשלום בהתאם לצורך

דרישות התפקיד:

תנאי סף:

  • בגרות מלאה
  • ניסיון מוכח של לפחות שנה בעבודה בתפקיד שירותי

כישורים ומיומנויות:

  • יחסי אנוש טובים ותודעת שירות גבוהה
  • אסרטיביות ורגישות
  • יכולת עבודה בצוות
  • יכולת עבודה בסביבת עבודה ממוחשבת
  • יכולת עבודה עצמאית ויצירתית במספר תחומים בו זמנית
  • סדר ארגון ודיוק

תנאי העסקה:

מיקום המשרה: ירושלים

היקף משרה: מלאה, א'-ה'

כפיפות:  מנהלת מחלקת רישום וגביה

קו"ח יש לשלוח ל: [email protected] | מספר משרה 1125

הגשת מועמדת עד התאריך 08.09.24

עדיפות תינתן למועמדים עם מוגבלויות ולכאלה שנולדו באתיופיה או שאחד מהורי המועמד נולד באתיופיה או בן האוכלוסייה הערבית או הדרוזית או הצ'רקסית או נמנה על המגזר החרדי או עולה חדש כהגדרתו בדין

* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*

קבלו עדכונים על אירועים קרובים, תכנים להורים, פוסטים חדשים ותמונות נבחרות מהחודש החולף