קייטנה בירושליםאין ספק כי יש בעיה בלוח החופשות בישראל וזאת בגלל שאין התאמה בין חופשות הילדים ובין החופשות שמגיעות להורים. על רקע זה, זה אך טבעי כי הפתרון של הורים רבים הוא לרשום את הילדים שלהם אל קייטנות. על רקע זה עולה השאלה על מה הורה צריך להסתכל כאשר הוא רושם את הילד שלו אל קייטנה בירושלים?

אם כן קודם כל ההורה צריך לראות את המחיר של הקייטנה כאשר ההמלצה שלנו היא להירשם לקייטנה של העירייה או של אחד הגופים שלה מכיוון שהיא תהיה יותר זולה. עוד דבר שכדאי לבחון זה כמה ילדים יהיו בקייטנה וזאת בכדי להבטיח כי היא לא תהיה גדולה מדי. לצד כל אלו כדאי גם לבחון כמה זמן הקייטנה תהיה וזאת בכדי לוודא כי היא נמשכת זמן רב ומאפשרת לנו לעבוד כמה שיותר.

מהו הדבר הכי חשוב אצל קייטנה בירושלים?

אם אתם נרשמים אל קייטנה בירושלים אתם חייבים להבטיח כי היא תהיה מעניינת, כי הילד שלכם יהיה בטוח בה וכי שומרים על הילד שלכם ומוודאים כי טוב לו בקייטנה. כל הדברים הללו שציינו כאן ועוד רבים אחרים תלויים בשאלה מה רמת המדריכים בקייטנה.

עליכם להבין כי ככל שהמדריכים יהיו יותר טובים כך הקייטנה תהיה יותר טובה, יותר מהנה, יותר בטוחה ויותר כיפית. לכן אל תתביישו ושאלו את מנהלי הקייטנה מי הם המדריכים, מה הניסיון שלהם, בני כמה הם. עוד דבר שכדאי לבחון זה כמה מדריכים נמצאים עם הילדים וכמה ילדים יש בכל קבוצה בכדי להבטיח כי הילד שלכם גם ייהנה וגם יהיה בטוח.

שימו לב לפעילויות שעושים בקייטנה

לצד כל הדברים שציינו כאן יש עוד דבר קריטי אצל קייטנה בירושלים וזה השאלה מה הפעילויות שעושים בקייטנה. הפעילות משפיעה מאוד על ההנאה בקייטנה ולכן כדאי לוודא כי יש פעילות איכותית בקייטנה. עמותת לביא מפעילה את הקייטנות הטובות ביותר בירושלים עם צוות מעולה ועם פעילויות מדהימות ולכן לכל ירושלמי כדאי להירשם לקייטנות של העמותה.

קבלו עדכונים על אירועים קרובים, תכנים להורים, פוסטים חדשים ותמונות נבחרות מהחודש החולף