עיריית ירושלים צהרונים כל הורה רוצה לתת לילדים שלו את הטוב ביותר וזה אומר לתת להם את הבית הטוב ביותר, את החינוך הטוב ביותר, את החוגים הטובים ביותר וגם את מקומות החינוך המושלמים. חלק ניכר מהזמן של הילדים הם מבלים בצהרונים ולכן זה אך טבעי כי ההורים רוצים להבטיח כי הילדים יהיו בצהרונים הטובים ביותר שיש.
אז מה הם אותם צהרונים? עיריית ירושלים צהרונים. הצהרונים של עיריית ירושלים הם הצהרונים הטובים ביותר שיש מכיוון שהם מפוקחים על ידי העירייה ומכיוון שמשקיעים בהם משאבים עצומים. בצהרונים אלו עובד כוח אדם איכותי אשר נותן לילדים את התנאים המושלמים ומשקיע בילדים המון. לכן אם אתם גרים בירושלים ויש לכם ילדים אנו ממליצים לכם לרשום את הילדים אל צהרונים של העירייה ולא לאף צהרון אחר.

מה עלי לעשות לפני שאני רושם את הילדים אל עיריית ירושלים צהרונים?

אם אתם מחליטים לרשום את הילד אל עיריית ירושלים צהרונים אנו ממליצים לכם לברר את הפרטים הבאים. קודם כל אתם צריכים להבין כמה הצהרון עולה כאשר אנו חייבים לציין כי המחיר הוא לא בשמיים ולחלק מהאנשים יש השתתפות של משרד הרווחה.
עוד כדאי לברר איפה הצהרון ולוודא כי נוח להגיע אליו בעת האיסוף של הילדים. עוד דבר מומלץ לעשות הוא לדבר עם הצוות בצהרון ולהתרשם ממנו וזאת בכדי להבין מי יטפל בילדים שלכם והאם הוא מוכשר לכך או לא. כך תבינו עם מי יש לכם עסק והאם אתם יכולים להפקיד את הילדים שלכם בראש שקט אצל הצהרון.

מדוע כדאי לדבר עם הורים של ילדים אשר היו שנה שעברה בצהרון?

כאשר אתם נרשמים אל עיריית ירושלים צהרונים אנו מציעים לכם גם לדבר עם הורים של הילדים שהיו בצהרון לפני שנה וזאת בכדי לשמוע ממקור ראשון על הצהרון והאם הוא צהרון טוב או לא. כאן נציין את עמותת לביא אשר מפעילה את הצהרונים הטובים בירושלים ואשר מומלצת מאוד על ידי מביני דבר ולכן כה כדאי לרשום את הילדים לצהרון של העמותה.

קבלו עדכונים על אירועים קרובים, תכנים להורים, פוסטים חדשים ותמונות נבחרות מהחודש החולף