מלווים הסעות לחינוך מיוחד כל הורה רוצה את הטוב ביותר לילד שלו וזה לא משנה מי ההורה ומי הילד. אנו נרצה שהילד ירכוש חברים, יתבגר בצורה נאותה ויצליח בלימודים. אם הילד שלנו הוא נכה אנו נרצה כי הוא יהיה עצמאי ככל האפשר ובעל תחושת מסוגלות. לכן אנו נשלח את הילד לבית ספר ונוודא כי הוא יגיע לשם בבטחה. העניין הוא שפעמים רבות ההסעה לבית הספר היא מאוד מורכבת לילד נכה ואז עולה השאלה מה אפשר לעשות בכדי להקל עליו?
אם כן לכל הסעה של ילדים עם נכויות צריכים לצרף מלווים הסעות לחינוך מיוחד. למלווים יש תפקיד קריטי והשפעה עצומה על הילדים בהסעה. כך ההורה לילד עם הנכות יכול ללכת לעבודה ללא חשש והילד יכול לנסוע בהסעה ולהגיע באופן עצמאי לבית הספר בעזרת המלווה וזה כמובן דבר נפלא.

מלווים הסעות לחינוך מיוחד – מה תנאי הקבלה למשרה זו?

מלווים הסעות לחינוך מיוחד משפיעים בצורה עצומה על אלפי ילדים עם נכות בישראל ויש להם תפקיד קריטי וחשוב ממש כמו רופאים, מורים, פסיכולוגים, עובדים סוציאליים ועוד שורה של מקצועות.
אמנם תנאי הקבלה לתפקיד הם לא גבוהים מאוד אך למלווה יש תחושת שליחות מיוחדת שספק אם אפשר לקבל במקצועות אחרים. כיום יש עיריות אשר מתגמלות מלווים בצורה יותר רחבה וזאת מכיוון שהעירייה מבינה איזה תפקיד קריטי יש למלווים. לכן אם אתם רוצים להיות מלווים דעו כי יש לכם תפקיד קריטי בחייהם של ילדים מדהימים. לא תקבלו כזה סיפוק מהעבודה שלכם אם תהיו עורכי דין או רואי חשבון ולכן אנו ממליצים לכם בחום על תפקיד זה.

במה שונה החינוך המיוחד בארץ מהחינוך "הרגיל"?

לאחר שנגענו בנושא של מלווים הסעות לחינוך מיוחד אנו חייבים לציין כי לרוב אין הבדל בין חינוך מיוחד בישראל ובין חינוך "רגיל". כמובן שיש התאמות שעושים ולרוב יהיה צוות יותר גדול בחינוך המיוחד. עמותת לביא מפעילה בירושלים מערך עצום של מלווים לחינוך המיוחד ואם אתם רוצים לעבוד בתחום זה בירושלים העמותה היא הכתובת בשבילכם.

קבלו עדכונים על אירועים קרובים, תכנים להורים, פוסטים חדשים ותמונות נבחרות מהחודש החולף