מלווה בהסעות חינוך מיוחדכאשר אנו שומעים את המושג חינוך מיוחד אנו חושבים כי מדובר על ילדים שונים אך האמת היא שאלו ילדים רגילים לכל דבר ועניין שצריכים פעמים רבות עזרה יותר מילדים אחרים. לכן אם יש הסעה של ילדים בחינוך מיוחד היא פעמים רבות צריכה להיות מלווה על ידי מלווה בהסעות חינוך מיוחד. המלווה צריך לעזור לילדים להיכנס אל האוטובוס, להתיישב, לחגור ולנסוע ברוגע. פעמים רבות למלווה יש השפעה עצומה על השלווה של הילדים וגם על הבטיחות שלהם וזה קריטי.
עליכם להבין כי ללא מלווה הילדים לא יהיו בטוחים והנסיעה תהיה בעייתית מאוד. עליכם להבין גם כי המלווה קריטי לנהג וזאת מכיוון שהנהג לא יכול להתעסק עם הילדים ולעזור להם. אם לא יהיה מלווה בהסעה הנהג יצטרך לעזור לילדים ואז או שהנסיעה תימשך שעות או שהיא תהיה מסוכנת ולכן למלווה יש השפעה עצומה על בטיחות הנסיעה וזו עובדה שאין עליה מחלוקת.

כיצד על מלווה בהסעות חינוך מיוחד להיות?

עליכם להבין כי מחד התפקיד של מלווה בהסעות חינוך מיוחד הוא קריטי לנסיעה ומנגד זה לא תפקיד קל ופשוט פעמים רבות. לכן המלווה צריך להיות קר רוח, סבלן, רגוע, נחמד ושליו.
המלווה צריך כל הזמן לחשוב איך הוא מסייע לילדים וכיצד הוא מגן עליהם. כדאי שהמלווה גם יכיר את הילדים, ידבר איתם, ירגיע אותם ויהיה קשוב לילדים. אם המלווה יצור קשר אישי עם הילדים לילדים יהיה הרבה יותר קל והם יבואו לנסיעה בכיף וזה דבר נפלא. לסיכום, נאמר כי המלווה צריך להיות קודם כל בן אדם ובן אנוש ועל כך יש לתת את הדעת.

האם כדאי לי להיות מלווה בחינוך מיוחד?

עליכם להבין כי התפקיד של מלווה בהסעות חינוך מיוחד הוא תפקיד עם שליחות. אולי לא מרוויחים בו כמו בהייטק אך מקבלים המון מן התפקיד ופוגשים ילדים מיוחדים, מדהימים וחזקים שיעניקו לכם כוחות ואהבה עצומה. עמותת לביא מפעילה הסעות לחינוך המיוחד בירושלים וזקוקה למלווים רבים בהסעות אלו. אם אתם רוצים להצטרף למשפחה אוהבת, חמה ומלטפת פנו לעמותה ואנו נשמח למצוא לכם מקום בסיירת שלנו.

קבלו עדכונים על אירועים קרובים, תכנים להורים, פוסטים חדשים ותמונות נבחרות מהחודש החולף