יש הרבה דברים חשובים בחיים כמו רכוש, זוגיות או תחביבים. אך הדבר החשוב ביותר בחיים הוא ללא ספק המקצוע שלנו. המקצוע שלנו משפיע על המצב הכספי שלנו, על הביטחון העצמי שלנו ועל הזוגיות שלנו ולכן כדאי לנו למצוא מקצוע מעניין ומתגמל. על רקע זה אנו רוצים להציע לכם את האופציה של מלווה בהסעה חינוך מיוחד שכר.

אתם צריכים להבין כי כיום השכר של מלווים הוא יחסית גבוה בטח אל מול העובדה כי עבודת המלווה היא לא קשה. מקסימום המלווה צריך לעזור לילדים לרדת ולעלות מן האוטובוס ולשמור על כך שהם יתנהגו כמו שצריך לאורך הנסיעה. לכן אפשר לראות כי יש ביקוש רב מצד אנשים להיות מלווים בשכר להסעות של חינוך מיוחד ונראה כי המגמה הזאת רק תלך ותתגבר ככל שעוד אנשים יחשפו לתפקיד הזה.

מלווה בהסעה חינוך מיוחד שכר – מדוע כדאי לי להיות מלווה בהסעה?

אז למה בעצם כל כך כדאי לנו להיות מלווה בהסעה חינוך מיוחד שכר? אם כן מלווים לא עובדים הרבה שעות ביום וכך אפשר לעבוד במקצוע זה ולתחזק בית, לטפל בילדים או למצוא עבודה נוספת.

העבודה עצמה היא קלה יחסית בטח אם משווים אותה לעבודה במפעל או בחנות. זה עושה גם טוב לנשמה לעזור לילדים ולהיות מוקף בילדים ולכן אם אתם מחפשים אושר אין ספק כי העבודה הזאת תיתן לכם את זה. כיום המעסיקים יודעים להתנהג בכבוד למלווים וזאת מכיוון שהם מבינים עד כמה התפקיד שלהם חשוב ולכן אם תעבדו במקצוע זה אתם תזכו לכבוד אדיר מצד המעסיקים שלכם.

מדוע מלווה בהסעה הוא תפקיד תפור לסטודנטים?

מלווה בהסעה חינוך מיוחד שכר מתאים במיוחד לסטודנטים וזאת מכיוון שהם יכולים לשלב את העבודה הזאת עם לימודים. כך אפשר גם להצליח בלימודים וגם לעבוד בעבודה מאוד מעניינת ומתגמלת מכל הבחינות. אם אתם גרים בירושלים פנו אל עמותת לביא ושמעו ממנה עוד על ליווי של הסעות בחינוך המיוחד וכך תוכלו להיחשף למקצוע מרתק מאין כמותו.

מה היתרונות של עבודה בתור מלווים להסעות?

אין ספק כי יש משמעות אדירה לשאלה במה אנו עובדים ואנו צריכים תמיד לראות מה היתרונות בעבודה שלנו ולא משנה אם אנו רופאים או רואי חשבון. זה נכון גם כאשר אנו מדברים על מלווים להסעות. אם כן בכך נעסוק ביתרונות של מלווים בהסעות ומדוע כדאי לנו לעבוד בתחום זה. קודם כל מלווה עובד יחסית מעט זמן ביום וזאת מכיוון שהסעות לא לוקחות הרבה זמן.

כך יוצא שלמלווה יש המון זמן פנוי והוא יכול ללמוד, לעבוד בעבודה נוספת או לתחזק את הבית. חופש כזה אין בעבודות אחרות וזה דבר משמעותי ביותר. לצד זאת, נציין כי זה מאוד כיף לעבוד עם ילדים והמלווים משפיעים על הילדים בצורה עצומה. כך נוצרת למלווה תחושת סיפוק שאין כמותה בעבודות אחרות וזה מעניק תחושה של הנאה עצומה שתשפיע עליכם לאורך זמן.

מה נדרש ממי שרוצה להיות מלווים להסעות?

נאמר כי אנו רוצים להיות מלווים להסעות, אילו תכונות צריכות להיות לנו? אם כן קודם כל עליכם להיות סבלניים ואכפתיים לילדים ולסביבה שלכם. אתם גם צריכים להיות מאוד אחראיים וזאת מכיוון שמוטלת עליכם אחריות רבה.

לצד זאת, נציין כי העבודה היא עם ילדים וזה אומר שאתם צריכים גישה לילדים ותשומת לב אליהם. עליכם לכבד את הילדים ולהקשיב להם וזאת בכדי שהם יקשיבו לכם. כאשר אתם מקשיבים לילדים הם לומדים כיצד להתנהג גם אתכם וגם בבית הספר ובבית ולכן התכונה של הקשבה היא מאוד חשובה למלווים. כמובן, שאתם יכולים להתחיל את התפקיד ואז ללמוד מה לעשות ומה לא לעשות ודרך זה לצמוח לתפקיד מדהים, מרתק ומרגש.

מדוע המשכורת היא לא הדבר היחיד שחשוב בעבודה?

אין ספק כי מלווים להסעות לא נעשים מיליונרים אך הם גם לא רעבים לפת לחם. אנו חייבים לציין כי משכורת היא לא הדבר היחיד שחשוב ומלווה להסעה גם נהנה מזמן פנוי רב יותר מאשר יש בעבודות אחרות וגם מקבל סיפוק אדיר מהעבודה שלו וזה דבר מדהים. פנו אל עמותת לביא אם אתם רוצים להיות מלווים להסעה ואנו מבטיחים לכם קריירה מרתקת ומדהימה שלא חלמתם עליה אפילו.

האם כדאי לי להיות מלווה בהסעה חינוך מיוחד?

יש הרבה דברים חשובים בחיים כמו אושר ועושר אך בסופו של דבר כמעט כל דבר בחיינו מושפע מן השאלה במה אנו עובדים. הקריירה שלנו משפיעה על המצב הכספי שלנו, על המצב רוח שלנו, על הביטחון העצמי שלנו, על גידול הילדים ועל איכות החיים שלנו. לכן עולה השאלה במה כדאי לנו לעבוד?

אם כן יותר ויותר אנשים מבינים כי מלווה בהסעה חינוך מיוחד זה מקצוע מעולה. קודם כל זה לא דורש הרבה שעות וכך אפשר לפתח קריירה נוספת או לדאוג לגידול הילדים. מלווה בהסעה גם מעניק לנו תחושות מסופקות מאוד גבוהה וזאת מכיוון שאנו תורמים לחברה ועוזרים לילדים. לכן אם אתם מחפשים שליחות, משכורת יפה, חופש יחסי והרבה מאוד סיפוק אין ספק כי מלווה בהסעה הוא מקצוע אשר תפור עליכם.

על מה להסתכל כאשר אני מחפש עבודה בתור מלווה בהסעה חינוך מיוחד?

אם אתם מחליטים לחפש עבודה בתור מלווה בהסעה חינוך מיוחד אתם צריכים לבחון את הדברים הבאים. קודם כל כדאי לכם לבחון כמה תהיה המשכורת שלכם ואיך תחושב. כדאי לראות האם אתם מרוויחים לפי שעה או לפי שכר גלובלי.

עוד כדאי לבחון כמה ילדים יהיו בהסעה שתלוו, כמה זמן ההסעה תימשך, ומאיפה ולאן היא תגיע. כדאי לברר פרטים גם על השאלה מי הבוס שלכם ומי מנהל אתכם. אנו מציעים לכם לברר את כל הפרטים הללו לפני תחילת העבודה וזאת בכדי להחליט האם לקחת את העבודה או לא ובכדי להבין ולדעת מה העבודה אומרת ומה היא כוללת.

האם כל אחד יכול להיות מלווה בהסעה?

עליכם להבין כי מלווה בהסעה חינוך מיוחד דורש מאתנו הקשבה, שימת לב לפרטים וכריזמה ולכן לא כל אחד יכול להיות מלווה בהסעה. עם זאת, אם התפקיד מעניין אתכם כדאי לכם לפנות אל החברה המנהלת את הנושא ולברר עוד פרטים על העבודה. אם אתם גרים באזור ירושלים פנו אל עמותת לביא המנהלת את נושא זה מטעם עיריית ירושלים ותגלו עולם מרתק ומספק מאוד של ליווי להסעות חינוך מיוחד.

קבלו עדכונים על אירועים קרובים, תכנים להורים, פוסטים חדשים ותמונות נבחרות מהחודש החולף