ניצנים ירושלים הורים רבים טועים לחשוב כי רק הגנים ובתי הספר של הילדים חשובים וכי אין משמעות לצהרונים אך זו טעות קריטית. הילדים מבלים זמן רב בצהרונים ויש להם השפעה אדירה על המצב הרגשי שלהם, על הלימוד שלהם ועל הידע שלהם. לכן אם אתם הורים לילדים אנו מציעים לכם לבחור בפינצטה את הצהרון שהילד שלכם הולך אליו. כאן נציין את תוכנית ניצנים, של משרד החינוך ברושלים ובהפעלת עמותת לביא הנחשבת לתוכנית הצהרונים המובילה בישראל.
לתכנית בירושלים יש יתרונות ברורים וזאת מכיוון שעמותת לביא מפעילה את התוכנית וכך התוכנית בנויה להעשרה עצומה של הילדים. לתוכנית יש יעדים, מתודה והיא מאורגנת מלמעלה כך שהילדים שלכם נחשפים לעולם עשיר , מגוון ופדגוגי שאין בצהרונים אחרים. אם אתם רוצים לתת לילדים שלכם את הטוב ביותר אין בכלל ספק כי תכנית ניצנים תפורה לכם ולילדכם ויעידו על כל עשרות האלפים אשר כבר עברו את התוכנית ונהנו מן היתרונות הברורים שלה.

על מה שמים דגש בתוכנית ניצנים בעיר ירושלים?

תכנית ניצנים שמה דגש על כך שהילדים יהיו במרכז, עם התאמה לשלושת המגזרים השונים בעיר – כללי, ערבי וחרדי. . מנהלי התוכנית, העובדים בשטח וכל מי שקשור לצהרונים עושים הכול בכדי שהילדים יזכו לתנאים הטובים ביותר , גם ברמה פיסית וגם בתמיכה רגשית.
התוכנית עושה הכול בכדי שהילדים שלכם ירגישו טוב ובכדי שהם יתפתחו ויצמחו. לצורך זה התוכנית בוחרת ומעסיקה את אנשי המקצוע הטובים ביותר שיש בירושלים ואפשר לראות זאת בכל המסגרות השונות ברחבי העיר. אנחנו בלביא רוצים את הטוב ביותר לילדי ירושלים. תכנית ניצנים היא התשובה בשבילכם לפחות בכל הקשור אל צהרונים ואל השעות לאחר הגן.

האם תוכנית ניצנים יקרה?

לאור כל ששמעתם על ניצנים ירושלים אתם בוודאי חושבים כי הצהרונים של ניצנים יקרים אך זו טעות. העלות של ניצנים אינה גבוהה באופן יחסי וזאת מכיוון שהיא מסובסדת ע"י משדר החינוך ועיריית ירושלים. כך אתם יכולים לקבל את הטוב ביותר במחיר שפוי ולהיות בטוחים כי הילדים שלכם בטוחים ונהנים בניצנים. פנו אל עמותת לביא , העמותה העירונית לפיתוח החינוך בירושלים ותיחשפו לעולם המסעיר והמרגש של ניצנים ולצהרונים הטובים בארץ.

קבלו עדכונים על אירועים קרובים, תכנים להורים, פוסטים חדשים ותמונות נבחרות מהחודש החולף