קייטנת מוזיאון הטבע ירושלים השאלה מה לעשות עם הילדים בחופש היא שאלה שכל הורה מתחבט בה. מחד אנו רוצים לשלוח את הילד לקייטנה מעניינת, מרגשת ומרתקת ומנגד אנו לא רוצים לשלם הרבה כסף על הקייטנה בטח אם אנו רוצים לשלוח מספר ילדים לקייטנה בחופש. אם כן יש לנו פתרון מושלם בשבילכם והוא קייטנת מוזיאון הטבע ירושלים. זו ללא ספק הקייטנה הטובה בירושלים ולא רק זאת אלא שהיא לא יקרה באופן יחסי.

הקייטנה במוזיאון מנגישה את המוזיאון לילדים וכך הילדים מפיקים ערך מוסף מן הקייטנה. אם אתם רוצים שהילד שלכם יחכים, יסתקרן ויתעניין הקייטנה הזאת תפורה לכם ולילדכם. לא רק זאת אלא שצוות הקייטנה שם דגש עצום על הנאה לצד לימוד וכך הקייטנה היא תענוג אמיתי לילדים שלכם. תענוג שהם לא מקבלים בבית ספר וגם באף קייטנה אחרת בירושלים.

על מה שמים דגש אצל קייטנת מוזיאון הטבע ירושלים?

אם כן למנהלים של קייטנת מוזיאון הטבע ירושלים חשוב קודם כל שהילדים שלכם יהיו בטוחים. כך שכאשר אתם שולחים את הילד לקייטנה תוכלו להיות בראש שקט ולדעת כי הילד שלכם בטוח לחלוטין.

אך לא די בכך לדעת מנהלי הקייטנה, הקייטנה גם צריכה להיות מלמדת ומעניינת וכך הילד שלכם לא רק בטוח אלא גם מחכים וזה דבר נפלא. התכנים בקייטנה הוכנו בקפידה על ידי מומחים וכך הילד שלכם באמת לומד דברים חדשים. דברים אלו ילכו אתו כל החיים ולכן כה מומלץ לרשום את הילד שלכם לקייטנה. זה תענוג שהוא לא יקבל באף קייטנה אחרת ולכן זו הקייטנה מספר אחת בארץ.

מדוע בקייטנת הטבע בוחרים את הצוות בפינצטה?

קייטנת מוזיאון הטבע ירושלים מאמינה כי הצוות הוא קריטי להצלחת הקייטנה. ככל שהצוות יותר טוב כך הקייטנה תהיה יותר מוצלחת וזו עובדה שאין עליה עוררין. לכן אנו משקיעים מאמצים אדירים לבחור לכם את הצוות המושלם ואנו לא מוכנים להתפשר על אף איש צוות. עמותת לביא המפעילה את הקייטנה היא העמותה המובילה בירושלים לקייטנות והיא משקיעה מאמצים אדירים בקייטנת הטבע ואנו מזמינים אתכם לקבל עוד מידע גם על הקייטנה וגם על העמותה.

קבלו עדכונים על אירועים קרובים, תכנים להורים, פוסטים חדשים ותמונות נבחרות מהחודש החולף