דרוש/ה מנהל/ת מרכז הדספייס לטיפול בבני נוער וצעירים

 

הדספייס הוקם באוסטרליה בשנת 2006, ומהווה כיום את תכנית הדגל במדינה לטיפול בצעירים עם כ-150 מרכזים ברחבי אוסטרליה. הדספייס פועל בישראל משנת 2014 ובשנת 2019 בתמיכת עמותת אנוש ומנהל החינוך בעיריית ירושלים, הוקם המרכז השני של הדספייס בישראל בשכונת תלפיות בירושלים. אנו מתמקצעים בטיפול קצר מועד וממוקד לצעירים ובני נוער בגילאי 12-25. בירושלים, אנו מטפלים בכ-500 צעירים ובני נוער המגיעים אלינו מכמה בתי ספר בעיר.

תיאור התפקיד:

  • אחריות לניהול, לפיתוח ולתפעול הפעילות, השירות, הטיפול והסיוע לאוכלוסיית היעד במרכז לטיפול רגשי בנוער ובצעירים לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים.
  • ניהול, פיתוח ותפעול המרכז לטיפול בנוער ובצעירים בגילאי 12-25 ויישום מודל ההפעלה בשיתוף עם משרד הרווחה ועמותת אנוש.
  • זיהוי ומיפוי צרכי אוכלוסיית היעד בנושאים שבתחום האחריות, מתן מענה לבעיות הדורשות טיפול והתערבות, סיוע בהקצאת משאבים נדרשים ליישום בתוכנית העבודה ופיקוח ובקרה על יישום המענים, התכניות, הפרויקטים והתקציבים.
  • קידום ופיתוח מענים, תוכניות, פעילויות חינוכיות וקהילתיות, שירותים ייעודיים ומערך תמיכה עבור אוכלוסיית היעד בנושאים שבתחום האחריות בשיתוף עם יחידות עירוניות, משרדי ממשלה, ארגונים ועמותות.
  • קידום ופיתוח שותפויות מקצועיות וקהילתיות עם יחידות עירוניות, משרדי ממשלה, ארגונים ועמותות וגיוס משאבים לפעילויות עבור אוכלוסיית היעד במרכז.
  • אחריות להכנת תוכנית עבודה שנתית ורב-שנתית, לעמידה בתקציב וביעדי התוכנית ולבקרה על היישום.
  • אחריות לניהול ולהנחייה מקצועית של עובדי היחידה, ולהובלתם לעמידה ביעדים.
  • גיוס, הכשרה, הדרכה וליווי מקצועי של עובדים סוציאליים וגורמי מקצוע חיצוניים במרכז.
  • ייזום וועדות היגוי תקופתיות עם הגורמים הרלוונטיים לביצוע פיקוח ובקרה על יישום ההסכמים וההתקשרויות החוזיות לפי התכנון, תוך עמידה בלוחות הזמנים, בתקציב ובמשאבים שהוקצו.
  • גיבוש ותכנון תהליכי עבודה פנימיים, כתיבת נהלי עבודה והנחיות בנושאים שבתחום האחריות, פיתוח מנגנוני פיקוח קליניים להבטחת שירות איכותי ויעיל במרכז, ופיקוח ובקרה על היישום.
  • אחריות לניהול ולתכלול הפניות לקבלת טיפול מקצועי, ולבניית התכנית והתהליך הטיפולי של מקבלי השירות.
  • פרסום ושיווק פעילויות ושירותי המרכז והפצת מידע מקצועי והסברתי בנושאים שבתחום האחריות בשיתוף ובתיאום עם הגורמים הרלוונטיים.
  • ריכוז וניתוח נתונים בהיבטים שונים הנוגעים ליחידה, עריכת דוחות סטטיסטיים רלוונטיים לפעילות, הפקת תובנות והצגתן להנהלה.
  • ייצוג והשתתפות בוועדות, בפורומים ובאירועים פנים וחוץ עירוניים בהתאם להנחיית הממונה.
  • קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה.
  • תפעול המרכז מבחינת כוח אדם, ספקים, אדמיניסטרציה, תכלול ממוחשב של פעילות המרכז (BI) ועוד.
  • ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.

דרישות התפקיד:

תנאי סף:

  • תואר ראשון אקדמי-עדיפות למקצועות פסיכולוגיה/עבודה סוציאלית/קרמינולוגיה
  • ניסיון של חמש שנים לפחות בתפקיד דומה, בבתי ספר ובמסגרות חינוכיות
  • ניסיון ניהולי של 4 שנים לפחות- עדיפות לתפקידי ניהול במגזר החינוכי/ציבורי/שלישי

דרישות נוספות:

  • ידע וניסיון מוכח בעבודה עם בני נוער על רצף הסיכון
  • ניסיון בעבודה מול משרדי ממשלה ומגזר שלישי
  • ניסיון קודם בפיתוח מענים ובכתיבת תכניות עבודה
  • ניסיון בניהול פרויקטים ובעבודה אל מול צוותי חינוך

כישורים ומיומנויות:

  • ידע ביישומי מחשב, בפרט על תוכנת אקסל
  • יחסי אנוש טובים, אסרטיביות ויכולת עבודה במצבי לחץ
  • "ראש גדול", יכולת עבודה עצמאית ובסביבה מרובת משימות
  • כושר פיקוח, הדרכה והנחייה
  • יכולת קבלת החלטות ופתרון בעיות
  • כושר הבעה בכתב ובע"פ

תנאי העסקה:

חוזה אישי, משרה מלאה

כפיפות: סגנית מנהל אגף ממלכתי וממ"ד במינהל חינוך ירושלים

 

קו"ח יש לשלוח ל – [email protected]

הגשת מועמדות עד לתאריך: 15.4.24

 

עדיפות תינתן למועמדים עם מוגבלויות ולכאלה שנולדו באתיופיה או שאחד מהורי המועמד נולד באתיופיה או בן האוכלוסייה הערבית או הדרוזית או הצ'רקסית או נמנה על המגזר החרדי או עולה חדש כהגדרתו בדין

 

* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*

קבלו עדכונים על אירועים קרובים, תכנים להורים, פוסטים חדשים ותמונות נבחרות מהחודש החולף