מספר מכרז ] מכרז 

דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות וגבייה

במטה עמותת לביא- העמותה העירונית לפיתוח החינוך בירושלים דרוש/ה נציג/ת מוקד שירות לקוחות. הזדמנות להשתלב בארגון הנמצא בתנופה וצמיחה, בסביבת עבודה דינאמית ומאתגרת.

תיאור תפקיד

  • מענה טלפוני לפניות הורים
  • יצירת קשר עם גורמים שונים לטובת גביית כספים למסגרות החינוכיות
  • רישום למסגרות חינוכיות

דרישות המשרה

  • יחסי אנוש מעולים וסבלנות
  • שירותיות
  • ידע בתוכנות אופיס
  • זמינות מידית

תנאי העסקה:

כפיפות: מנהלת מחלקת רישום וגביה

היקף המשרה: משרה מלאה, ימים א'-ה'

קו"ח יש לשלוח ל: [email protected]  | נושא המייל מספר משרה 1010

הגשת מועמדות עד התאריך 08.09.24

עדיפות תינתן למועמדים עם מוגבלויות ולכאלה שנולדו באתיופיה או שאחד מהורי המועמד נולד

באתיופיה או בן האוכלוסייה הערבית או הדרוזית או הצ'רקסית או נמנה על המגזר החרדי או עולה חדש

כהגדרתו בדין

*המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*

קבלו עדכונים על אירועים קרובים, תכנים להורים, פוסטים חדשים ותמונות נבחרות מהחודש החולף