[hot_updates]

פעילות לילדים בירושלים במהלך חופשת הפסח

חופשת הפסח הארוכה מהווה אתגר עבור הורים לילדים בכל שנה מחדש. כדי להקל להעסיק את הילדים בימים הפנויים, מבלי להתפשר על תוכן איכותי אבל גם מבלי לרוקן את הכיס, אספנו בשבילכם כמה אופציות מומלצות לפעילויות חינמיות בעיר המתקיימות במהלך החופשה. 

 

המוזיאון לאומנות האסלאם

תאריכים: 7-11/4, לא כולל ה-8/4

בתאריכים נבחרים בחול המועד תהיה הכניסה למוזיאון חופשית, כולל סיורים מתאימים לילדים בתערוכות הקבועות והמתחלפות. התערוכות כוללות מיצג מרהיב של אומנות מרחבי העולם האסלאמי מהמאה ה-7 ועד למאה ה-29, ואת אוסף השעונים הנדירים בו ידוע המוזיאון. בנוסף, יתקיימו סדנאות יצירה בחינם לילדים, בהשראת האומנות האסלאמית.

לפרטים נוספים היכנסו לאתר המוזיאון 

מוזיאון האסלאם

בית הנסן

פסטיבל פליי

תאריכים: 7-10/4

פסטיבל Play המתקיים במתחם ההיסטורי הייחודי של בית הנסן כולל מגוון פעילויות בכניסה חופשית, כמו מופע פתיחה מוזיקלי בסגנון צפון אפריקה, הצגות ייחודיות לכל המשפחה, מגרש משחקים בגינה, משחק חפש-את-המטמון אינטקרטיבי, סדנאות תיאטרון בובות ועוד.

לפרטים נוספים היכנסו לאתר בית הנסן

מתחם התחנה הראשונה

תאריכים: 31/3-15/4

 לאורך חופשת הפסח של הילדים וימי חול המועד מתחם התחנה מתמלא במוזיקה, ריקודים וקישוטים חגיגיים. לכבוד החג, מתארחות במתחם מגוון פעילויות ומופעים בכניסה חופשית, ביניהם: מופע ג'גלינג, הצגות, מוזיקה חיה, סדנאות יצירה, משחקי רצפה, מעגל שירה, בריכת כדורים ועוד.

לפרטים נוספים היכנסו לאתר התחנה הראשונה 

בית עגנון

תאריכים: 9-10/4

בימים ראשון ושני של חול המועד יתאפשר להשתתף בסיורים במוזיאון הייחודי ללא עלות. הסיורים מתרחשים בתערוכות החדשות על ח.נ. ביאליק ולאה גולדברג, כמו גם בתערוכות הקבע על ש"י עגנון, הכוללות הכרות עם ביתו של עגנון וחווית החיים בו בתחילת המאה שעברה, כמו גם הכרת סיפור חייו של הסופר זוכה פרס הנובל.

לפרטים נוספים היכנסו לאתר בית עגנון 

הגלריה החדשה טדי

תאריכים: 4/4

ביום שלישי במהלך חול המועד, יתקיים בגלריה החדשה סיור פעיל המיועד לילדים, שיתמקד בתערוכת סדרות ההדפסים "תהליך סדרתי", בה ניתן ללמוד על טכניקות הדפסה באומנות ועל המשמעות של תהליך יצירתי. אל הסיור תתווסף פעילות יצירתית לילדים בהשראת התערוכה.

לפרטים נוספים היכנסו לאתר הגלריה 

אירועים במנהלים הקהילתיים

תאריכים: 4/4

מספר מנהלים קהילתיים בעיר מארגנים פעילויות בחינם לתושבי השכונות וגם מבקרים מבחוץ. מנהל קהילתי יובלים מארגן ב-4/4 אירוע למשפחות צעירות בגינה הקהילתית בית טיילור, שכולל את הצגת הילדים "סיפורי פרפרים" ועמדות יצירה. באותו היום תתקיים פעילות אפיית מצות כשרות לפסח במנהל הקהילתי חומת שמואל. מומלץ לחפש ולבדוק האם המנהל הקהילתי שלכם מקיים פעילות לכבוד החג.

לפרטים נוספים על הפעילות ביובלים

לפרטים נוספים על הפעילות בחומת שמואל 

שביל ירושלים

שביל ירושלים הוא מסלול בירושלים וסביבתה באורך של כמעט 40 ק"מ העובר בנקודות ציוריות בטבע ובאתרים היסטוריים ותרבותיים חשובים. המסלול נוח ומתאים לילדים, ואם עוד לא הלכתם את אחד המקטעים בשביל חופשת הפסח היא הזדמנות טובה לעשות זאת. באינטרנט יש מגוון מדריכים למסלול כך שתוכלו להתאים את המקטע שתבחרו לצרכים והרצונות שלכם.

קבלו עדכונים על אירועים קרובים, תכנים להורים, פוסטים חדשים ותמונות נבחרות מהחודש החולף