בדף זה תמצאו משרות פנויות במגוון תחומי העיסוק של עמותת לביא
מחלקת הגיוס שלנו זמינה עבורכם לשאלות ובירורים נוספים במייל הבא: [email protected]

או בטלפונים: 025332949 / 025332953

משרות במטה העמותה

מנהל/ת חשבונות דוברת השפה הערבית

 אחריות על רישום וניהול הפעולות החשבונאיות של העמותה. מנהל/ת החשבונות אחראי/ת על תשלום לספקים, הנפקת חשבוניות, הקלדות, דיווחים ועוד. 

מנהל/ת חשבונות

 אחריות על רישום וניהול הפעולות החשבונאיות של העמותה. מנהל/ת החשבונות אחראי/ת על תשלום לספקים, הנפקת חשבוניות, הקלדות, דיווחים ועוד. 

רכז/ת משאבי אנוש דוברת השפה הערבית 70% משרה

אחריות על ניהול מעגל חיי העובד מרגע קליטתו לארגון. מתן מענה אישי ומקצועי לפניות ובקשות של העובדים.

רכז/ת גיוס ומילויי מקום לצהרוני ניצנים

ניהול תהליכי גיוס עבור כוח האדם במסגרות צהרוני "ניצנים" ומתן מענה לשיבוץ של ממלאי וממלאות מקום.

רכז/ת משאבי אנוש

אחריות על ניהול מעגל חיי העובד מרגע קליטתו לארגון. מתן מענה אישי ומקצועי לפניות ובקשות של העובדים.

 

פקיד/ת קבלה ורכז/ת גיוס ורווחה

אחריות על מתחם המשרדים, בין היתר קבלת קהל ומתן מענה פרונטלי וטלפוני לפניות של עובדים ולקוחות.ביצוע תהליכי גיוס וסיוע לאגף משאבי אנוש בקידום פרויקטים רוחביים.

חשב/ת שכר (החלפה לחל"ד)

ניהול שוטף בתחום השכר בכל היבט הקשור לתלוש העובד. סיפוק תמיכה מקיפה למערכות החשבוניות הכוללות את כל הדוחות הנלווים.

משרות בפרויקטים

אב/אם בית לסמינר בית יעקב

אחריות למתן מענה כולל לפניות צוות ותלמידי בית הספר בנושאי: ציוד, תחזוקה, תשתיות, ניקיון וליקויים. 

משרות שטח

סייעים/ת לצהרוני 'ניצנים'

עבודה במסגרות החינוך הבלתי פורמליות בשעות הצהריים ברחבי העיר ירושלים. ליווי טיפול והפעלת ילדי הצהרונים. 

מדריכי צהרוני 'ניצנים'

אחריות על הפעילות השוטפת של כיתות הצהרון, תוך מתן מענה פדגוגי ורגשי ושמירה על בטיחות הילדים. 

רכז/ת צהרוני 'ניצנים'

אחריות כוללת על הפעלת פעילות צהרוני ניצנים בבתי הספר ובחט"צים. ניהול צוות הצהרונים ומתן שירות אישי להורים ולילדים.

מלווי הסעות

מתן מענה בטיחותי ורגשי לילדים בחינוך המיוחד בעת שהותם על ההסעה בדרכם למסגרות החינוכיות. תפקיד המלווה דורש אחריות רבה ומחויבות.

משרות המיועדות לעובדים עם מוגבלות

מנהל/ת חשבונות- משרה המיועדת לאנשים עם מוגבלות

 אחריות על רישום וניהול הפעולות החשבונאיות של העמותה. מנהל/ת החשבונות אחראי/ת על תשלום לספקים, הנפקת חשבוניות, הקלדות, דיווחים ועוד. 

חשב/ת שכר- משרה המיועדת לאנשים עם מוגבלות

ניהול שוטף בתחום השכר בכל היבט הקשור לתלוש העובד. סיפוק תמיכה מקיפה למערכות החשבוניות הכוללות את כל הדוחות הנלווים.

רכז/ת משאבי אנוש- משרה המיועדת לאנשים עם מוגבלות

אחריות על ניהול מעגל חיי העובד מרגע קליטתו לארגון. מתן מענה אישי ומקצועי לפניות ובקשות של העובדים.

קבלו עדכונים על אירועים קרובים, תכנים להורים, פוסטים חדשים ותמונות נבחרות מהחודש החולף