בדף זה תמצאו משרות פנויות במגוון תחומי העיסוק של עמותת לביא
מחלקת הגיוס שלנו זמינה עבורכם לשאלות ובירורים נוספים במייל הבא: [email protected]

או בטלפונים: 025332949 / 025332953

משרות במטה העמותה

מנהל/ת חשבונות דובר/ת ערבית

הנהלת חשבונות במסגרת תקציב, רישום הוצאות והכנסות וניהול מעקב אחר תקציבים. הכנת מאזני כספים שנתיים, הצעות תקציב ודוחות כספיים סטטיסטיים.

רכז/ת כספים

אישור בקשות העסקה בהתאם ליתרות תקציביות, טיפול בהצעות מחיר ומעקב אחר הזמנות עבודה עירוניות ועבודה עם ממשקים פנים וחוץ ארגוניים

רכז/ת משאבי אנוש

אחריות על ניהול מעגל חיי העובד מרגע קליטתו לארגון. מתן מענה אישי ומקצועי לפניות ובקשות של העובדים.

 

בקר/ית שטח לצהרוני "ניצנים"

הגעה פיזית לצהרונים בבתי הספר ובגני הילדים, ביצוע מעקב ובקרה במסגרות ועדכון הממונה באופן שוטף

נציג/ת שירות לקוחות וגבייה

מתן מענה טלפוני לפניות הורים ויצירת קשר עם גורמים שונים לטובת גביית כספים למסגרות החינוכיות.

משרות בפרויקטים

מנהל/ת לקידום תכנית חשיבה חישובית

ניהול והובלת התכנית, בניית תכנית עבודה וניהול תקציב

מוביל/ת מרחב למרכז "איפכא"

הובלת תהליכי הוראה ולמידה, כתיבת תוכן פדגוגי ועבודה עם צוותים חינוכיים

מנהל/ת תחום גני ילדים מחלקת ניצנים במנח"י, מגזר חרדי

ניהול תחום גני ילדים במגזר החרדי בתוכנית ניצנים, עבודה מול מפעילי התוכניות בשטח ומול ממונים בעיריית ירושלים

עוזר/ת מקצועי/ת לסגן ראש מטה בינוי כיתות לימוד

סיוע לסגן ראש המטה בליווי ובקידום נושאים לצורך הפעלת המטה ולהביאם לידי ביצוע

משרות שטח

סייעים/ת לצהרוני 'ניצנים'

עבודה במסגרות החינוך הבלתי פורמליות בשעות הצהריים ברחבי העיר ירושלים. ליווי טיפול והפעלת ילדי הצהרונים. 

מדריכים/ות ומובילים/ות לצהרוני 'ניצנים'

אחריות על הפעילות השוטפת של כיתות הצהרון, תוך מתן מענה פדגוגי ורגשי ושמירה על בטיחות הילדים. 

רכז/ת צהרוני 'ניצנים'

אחריות כוללת על הפעלת פעילות צהרוני ניצנים בבתי הספר ובחט"צים. ניהול צוות הצהרונים ומתן שירות אישי להורים ולילדים.

מלווי הסעות

מתן מענה בטיחותי ורגשי לילדים בחינוך המיוחד בעת שהותם על ההסעה בדרכם למסגרות החינוכיות. תפקיד המלווה דורש אחריות רבה ומחויבות.

משרות המיועדות לעובדים עם מוגבלות

מנהל/ת חשבונות- משרה המיועדת לאנשים עם מוגבלות

 אחריות על רישום וניהול הפעולות החשבונאיות של העמותה. מנהל/ת החשבונות אחראי/ת על תשלום לספקים, הנפקת חשבוניות, הקלדות, דיווחים ועוד. 

חשב/ת שכר- משרה המיועדת לאנשים עם מוגבלות

ניהול שוטף בתחום השכר בכל היבט הקשור לתלוש העובד. סיפוק תמיכה מקיפה למערכות החשבוניות הכוללות את כל הדוחות הנלווים.

רכז/ת משאבי אנוש- משרה המיועדת לאנשים עם מוגבלות

אחריות על ניהול מעגל חיי העובד מרגע קליטתו לארגון. מתן מענה אישי ומקצועי לפניות ובקשות של העובדים.

קבלו עדכונים על אירועים קרובים, תכנים להורים, פוסטים חדשים ותמונות נבחרות מהחודש החולף