תכירו את צהרוני ניצנים ירושלים – מה המטרה שלהם ואיך הם יכולים לתרום לילדכם (וגם לכם)?

ניצנים ירושלים

כהורים לילדים, אתם בטח מכירים את הדאגה המתמדת והרצון לוודא שהילד שלנו נמצא תמיד במקום טוב, בטוח ושהוא שמח ומאושר. במהלך היומיום, אנחנו מוצאים את עצמנו דואגים לאין-ספור דברים בנוגע לילדים שלנו – מהאוכל שהם אוכלים, דרך הסביבה החברתית שלהם ועד הרגלי השינה שלהם. אחד הנושאים המרכזיים ביותר שמעסיקים אותנו ההורים, ושחשוב לנו להשקיע בו חשיבה מעמיקה, הוא כל מה שקשור לחינוך של הילדים ולמסגרות החינוכיות השונות בהן הם לוקחים חלק.

בדיוק כאן נכנסת לתמונה עמותת לביא, המפעילה מטעם עיריית ירושלים את צהרוני ניצנים ירושלים – תכנית של משרד החינוך, שמטרתה להעניק מסגרת צהרון טובה, נעימה ואיכותית עבור ילדיכם מבחינות שונות. צהרוני ניצנים ירושלים, מאופיינים בהשקעה העצומה של העמותה ברווחת הילדים ובמאמצים הגדולים שנעשים על מנת לספק להם סביבה חינוכית בה הם יוכלו ללמוד דברים חדשים, להתפתח, לרקום חברויות ולהעביר את שעות הצהריים באופן מהנה ומעשיר.

צהרוני ניצנים ירושלים פועלים מתוך האמונה כי הילדים הם הדבר החשוב ביותר שיש לנו. בהתאם לכך, הושקעו בצהרונים משאבים כלכליים ואנושיים מיטביים, שנועדו להעניק לילדים צוות חינוכי מסור, מנוסה ומקצועי שיעטוף וילווה אותם, בתוך סביבה בטוחה ובעלת תנאים טובים.

יחד עם הצוות שלנו בצהרוני ניצנים ירושלים, וההשקעה הרבה שלו בפרטים הקטנים ביותר כמו הגדולים, אנחנו שואפים להעניק לכם ולילדכם תחושת ביטחון ולספק לכם את הפתרון הטוב ביותר בחיפוש אחר מסגרת צהרון מתאימה. אנחנו כאן בשבילכם ואתם מוזמנים לפנות אלינו כדי לקבל מידע נוסף בנושא, ליווי, הכוונה או כל דבר שיגרום לכם להוריד לפחות כמה דאגות מהרשימה 🙂

 

 

קבלו עדכונים על אירועים קרובים, תכנים להורים, פוסטים חדשים ותמונות נבחרות מהחודש החולף