איך בוחרים קייטנה בירושלים?

זו יכולה להיות חופשה של אחד החגים ה"גדולים" כמו פסח או סוכות, וזה יכול להיות החופש הגדול. בכל מה שקשור לתעסוקה של הילדים בחופש, זה יכול להיות לא פשוט. אנחנו ההורים עובדים וצריכים למצוא סידור לילדים, וגם אם אנחנו לא עובדים, היציאה מהמסגרות יכולה לבלבל את הילדים.

אז אתם מחפשים להם מסגרת כלשהי, ואתם צריכים שהיא תהיה במחיר סביר, וכזו שתיתן להם את מה שהם צריכים. במילים אחרות, אתם מחפשים קייטנה, ואם אתם גרים בירושלים זו צריכה להיות קייטנה בירושלים.
אז איך בוחרים אחת כזו? איך תדעו שהילדים שלכם בידיים בטוחות? איך למצוא בשבילם את המסגרת הטובה והפוריה ביותר בשבילם?

קייטנה בירושלים – מה חשוב לדעת מראש

אם אתם מחפשים קייטנה בירושלים יש כמה דברים שאתם צריכים לוודא מראש. קודם כל שזו קייטנה מאורגנת, קייטנה שמי שאחראי עליה הם אנשים בוגרים וכזו שהכול בה מסודר. זו צריכה להיות קייטנה עם כל האישורים וכמובן עם כל הביטוחים הרלוונטיים. זו צריכה להיות קייטנה שהתוכן בה יתאים לילדים שלכם בהתאם למגזר שלכם ובהתאם לאורח החיים שלכם.

אתם צריכים שזו תהיה קייטנה שבה תהיו בטוחים שהילדים שלכם בידיים בטוחות ואחראיות. אתם צריכים לברר מי הם המדריכים בה ומי הם המנהלים והאחראיים בה, וכמובן אחרי הכול (ויש כאלו שיגידו שלפני הכול) זו צריכה להיות קייטנה שתתאים לכיס שלכם.

לבחור את הטוב ביותר!

בבואכם למצוא קייטנה בירושלים, אין כמו אחת כזו שמאורגנת על ידי עמותה שקשורה ישירות לעירייה או לרשות המקומית. "עמותת לביא" היא העמותה אותה אתם מחפשים בשביל לרשום את הילד שלכם לקייטנה. בזכות התכנים, בזכות הארגון המופתי ובעיקר בזכות השקט הנפשי בו תהיו כשהילדים שלכם יהיו בקייטנה כזו.

התפיסה החינוכית בעמותת לביא היא כזו שצריך להעניק לילדים את הטוב ביותר בכל המישורים. במישור הערכי – ערכי חברות, מוסר ונימוסים. במישור הרגשי – ביטוי רגשי למה שעובר עליהם, ובמישור הקוגניטיבי – פעילויות שיתרמו להם.
בקייטנות של עמותת לביא, אין ספק שהילדים שלכם יהיו בידיים טובות.

קייטנה בירושלים

אנו כהורים עושים הכל כדי להעניק לילדינו את החינוך הטוב ביותר הקיים בסביבת המגורים שלנו. אולם ישנם ימים ומועדים אשר אנו מוצאים את עצמנו ללא אפשרויות או ברירה נוספת. אנו צריכים להמשיך לעבוד, והילדים אשר אינם במסגרת בית ספר צריכים למצוא תעסוקה מתאימה. בדיוק לשם כך קיימת קייטנה בירושלים אשר תענה על בעיה זו. שליחת הילדים למסגרת של קייטנות אינה צריכה לבוא על חשבון איכות החינוך, וכך אנו בעמותת לביא מבטיחים. הקייטנות מנוהלות ברמה המקצועית האיכותית ביותר הניתנת.
קייטנה בירושלים מיועדת לכל אותם ימים ומועדים של חגים ארוכים כמו סוכות, פסח, וחנוכה, כמו גם ימי החופש הגדול, אשר נדרשת מסגרת לילדים ובית הספר לא יכול לעשות זאת.

קייטנה בירושלים – תכנים מותאמים לילדי העיר

מעבר להתאמת התכנים לגילאים השונים של ילדי הקייטנה יש להתאים אותם גם לקבוצות האוכלוסייה ומאפייניהם המגזריים השונים. הקייטנות צריכות להתאים לילדים מהמגזר הערבי, מהמגזר החרדי וכמובן לילדים מהחינוך הממלכתי. לכל אחת מקבוצות אלו יותאמו התכנים המתאימים להם וידוברו בשפה הנכונה. במסגרת הקייטנה יוכלו הילדים לאכול ארוחת צהריים מזינה ומותאמת להם באופן אישי (במקרה של אלרגיות שונות), והם ייהנו מחוגי העשרה ותוכניות משתנות על פי היום בשבוע, ועניין הקבוצה הספציפית.
בקייטנות של החופש הגדול ושל החגים יש דגש רב על תכנים פדגוגיים בהתאם להנחיות של משרד החינוך. הדגש הפדגוגי ניתן הן במטרה לגשר על כל הפערים הלימודיים שנוצרו בעקבות הקורונה והן כחלק מתפיסה חינוכית לפיה מטרת הקייטנה היא לספק ערך מוסף חינוכי לילדים המשתתפים בה.


איך לבחור קייטנה בירושלים?

אם אתם מחפשים קייטנה בירושלים לילדכם, כנראה שנתקלתם בקייטנות של עמותת לביא. העמותה מפעילה קייטנות בחגים עם אנשי מקצוע איכותיים מתחום החינוך, ושמה לה למטרה לספק פתרונות איכותיים וטובים למערכת החינוך ולילדי העיר. הקייטנות מתקיימות ללא פשרות באיכות התכנים המוגשים לילדים ובבעלי המקצוע המעבירים אותה.

כמו כן, מבחינת עלות הקייטנה, אנו בעמותת לביא, עושים את המקסימום כדי שלכם ההורים יהיה תשלום נוח ככל הניתן ולעיתים אפילו בחינם (בזכות סבסוד של משרד החינוך). כדאי להתעדכן בסבסוד הקיים בכל קייטנה, ובמידת התאמתו של הילד לתוכניות השונות.

אתם מוזמנים ליצור קשר עוד היום ולקבל את כל המידע שאתם צריכים!

קבלו עדכונים על אירועים קרובים, תכנים להורים, פוסטים חדשים ותמונות נבחרות מהחודש החולף