דרוש/ה מנהל/ת מחלקת שכר
לעמותת לביא – עמותה עירונית בירושלים, העוסקת בפיתוח החינוך בעיר דרוש/ה מנהל/ת מחלקת שכר. הזדמנות להשתלב בארגון הנמצא בתנופה וצמיחה, סביבת עבודה דינאמית ומאתגרת המאפשרת למידה והתפתחות מקצועית בתחומים מגוונים.
תיאור התפקיד:
במסגרת התפקיד, אחריות על ניהולה התקין של מחלקת השכר, לרבות אחריות כוללת על פרויקטים רוחביים של האגף וניהול מערך חשבות השכר בעמותה המעסיקה מעל ל8,000 עובדים.
- אחריות מקצה לקצה על מערך השכר בארגון
- אחריות על תחום השירות, לרבות מעקב, בקרה ומתן משוב על איכות השירות באגף
- אחריות על תחזור ממשקי עבודה עם לקוחות
- אחריות על ביצוע תהליכי גמר חשבון, פדיון חופשה וחתימה על ט' 161
- קיום שגרות ניהול שוטפות ובתוכן פגישות עבודה שוטפות עם הצוות
דרישות המשרה:
תנאי סף:
- בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, באחד מהתחומים הבאים: חשבונאות, כלכלה, מינהל עסקים, סטטיסטיקה, או: תעודת רו"ח בתוקף.
- ארבע שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
דרישות מקצועיות:
- תעודת חשב/ת שכר – חובה
- תעודת בודק שכר- יתרון
- ניסיון קודם בניהול והנעת עובדים – יתרון
- בקיאות בדיני עבודה והכרות עם תלושי שכר מסוגים שונים
- שליטה בתוכנת אופיס ואקסל ברמה גבוהה
- ניסיון בעבודה עם תוכנת 'מלמ' – יתרון
כישורים ומיומנויות:
- עמידה בריבוי משימות ולוחות זמנים צפופים
- יכולת ריכוז ובקרה אחר תהליכים רחבי היקף
- יכולות אנליטיות סדר ארגון, דיוק ויכולת ירידה לפרטים
- יכולת עבודה עם ממשקים רבים, תחת לחץ ועומס
- פניות לעבודה מעבר לשעות העבודה הרגילות
- יחסי אנוש טובים ותודעת שירות גבוהה
תנאי העסקה:
- חוזה אישי, נגזרת שכר בכרים בהיקף של 30%-40% משכר מנכ"ל העמותה
- 100% משרה
כפיפות: מנהלת אגף שכר
קו"ח יש לשלוח ל: [email protected] | מספר משרה מס' משרה 1128
הגשת מועמדות עד תאריך 03.08.2025
*עדיפות תינתן לאנשים עם מוגבלויות*
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*